„Az vagy, aminek a neten látszol!”

“..Minden más: illúzió. Annak látszol, aminek a keresőmotorok mutatnak, akármi is legyen a valóság.”- Fehér Katalin, PhD

Időnk nagy részét online töltjük, akkor is amikor nem vagyunk aktívak. Énünk egy része már online. Digitalizált. Mindnyájunknak van virtuális identitása és a határok egyre inkább elmosódtak az online és az offline terek között, akár fent vagy a tudod hol, akár nem.

Önmagunk, és az én-képünk digitális megfogalmazása, reprezentálása állandósult mindennapjainkban. Mióta a Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, YouTube és más közösségi oldalak begyűrűztek az életünkbe, sokak által önkifejező, kommunikációs eszközzé vált a blogolás, vlogolás, sőt intim szféránk részeivé váltak.

Kialakult az online intim szféra, a digitális aura, és ezeket egy kattintással módosíthatjuk. Vagy mégsem?


Kit és meddig engedünk be intim szféránkba? Tényleg mi szabjuk -e meg, hogy milyennek lássanak minket az online térben? Kontrollálhatjuk-e valóban, mi jelenik meg rólunk a világhálón?

Különálló entitás – e az offline és online megjelenésünk és hol van benne az identitásunk? Milyen szerepeket veszünk és/vagy vállalunk magunkra?

Tudod ezek, hogyan befolyásolják a céged forgalmát?